Bildiriler
- THE ROLE OF THE EXCHANGE DIPLOMACY ON TURKEY'S IMAGE19.11.2020 - 19.11.2020Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceERACON Congress & CAREER-EU ConferenceÖZEL MELTEMhttp://www.eracon.info/index.php?id=805CRISIS MANAGEMENT OF MODERN TIMES: COVID-19 PANDEMIC AND THE EUROPEAN RESPONSE IN HIGHER EDUCATIONAL AREA- INTERNATIONAL COOPERATION AND ERASMUS+ PROGRAM OUTLOOK05.07.2021 - 05.07.2021Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceERACON 2021ÖZEL MELTEM, SAKAR MERVE SEVİNÇhttp://www.eracon.info/index.php?id=805Crisis Management On Internatıonal Level: Problems Of The Outgoing Erasmus+ Students While Travelling Abroad A Case Study Of Losing Passport In The Third Country08.05.2018 - 08.05.2018Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceERACON 2018SAKAR MERVE SEVİNÇ, ÖZEL MELTEMhttp://eracon.info/assets/2018/ERACON%20Proceedings%202018.pdfREKLAMLARDA KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: TURKCELL “TEKNO ATIKLARI #EĞİTİMEDÖNÜŞTÜR, ÇEVRE KORUNSUN” ÖRNEĞİ16.05.2022 - 16.05.2022Tam metin bildiriUluslararasıTürkçe9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları SempozyumuÖZEL MELTEMhttps://ifig.uskudar.edu.tr//uploads/content/files/9ifig-tam-metin-bildiriler-kitabi.pdfWord Cup in Qatar as a Sports Diplomacy Instrument19.09.2022 - 19.09.2022Özet bildiriUluslararasıİngilizceThe 7th Annual International Interdisciplinary ConferenceÖZEL MELTEMhttps://gtu.ge/pdf/files/7th-Annual-Conference-Call-for-Paper-ENG-1.pdfNation branding through sports diplomacy: The Case of Qatar Airways’ Sponsorship of FC Barcelona19.02.2023 - 19.02.2023Özet bildiriUluslararasıİngilizcePublic Diplomacy in the Arab Gulf States: Policies and PracticesARAS BÜLENT, ÖZEL MELTEMThe role of the Sponsorship in Qatar's Sport Diplomacy: The Case of Barcelona07.06.2023 - 07.06.2023Özet bildiriUluslararasıİngilizceMED Regional Meeting in DohaÖZEL MELTEM, ARAS BÜLENTTHE EPHESUS LOVE HOUSE ADVERTISING BOARD IS A PRIMARY EXAMPLE OF OUTDOOR ADVERTISING30.08.2023 - 30.08.2023Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceCumhuriyet 9. Uluslararası Sosyal Bilimler KongresiÖZEL MELTEMhttps://www.cumhuriyetkongresi.org/_files/ugd/797a84_853b9b675b6a47f981feb663e99a9115.pdfMedya ve Bilgi Okuryazarlığı Eğitimi ve İyi Bir Uygulama Örneği Olarak Finlandiya20.05.2022 - 20.05.2022Özet bildiriUlusalTürkçeTOPLUMSAL ARAŞTIRMALAR MERKEZİ 1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİÖZEL MELTEMCorporate Sustainability and Erasmus in Higher Education14.04.2022 - 14.04.2022Özet bildiriUluslararasıİngilizceHigher Education for Sustainable Development of a Smart RegionÖZEL MELTEMhttps://svako.lt/en/news/international-scientific-conference-higher-education-for-sustainable-development-of-a-smart-regionSOSYAL MEDYADA ANNELİĞİN EĞİTİM VE ETKİLEŞİM BOYUTU INSTAGRAM ÜZERİNE BİR İNCELEME27.04.2017 - 27.04.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçeICSSER (2017-Roma) 3.Uluslararası Sosyal Bilimler & Eğitim Araştırmaları KonferansYAZICI TÜLAY, ÖZEL MELTEMAnalyzing the Turkish Super Cup Final Reactions of Saudi Arabia and Türkiye in the Light of Hate Speech28.11.2024 - 28.11.2024Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceFootball and Religion in the Middle East and North Africa WorkshopÖZEL MELTEM
Editörlükler
- Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking2025KitapUluslararasıİngilizceEditörSpringerÖZEL MELTEM
Kitaplar
- Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking: From Media to Artificial Intelligence2025Bilimsel KitapUluslararasıİngilizceSpringerÖZEL MELTEMTürkiye’de Kültürel Diplomasi ve Eğitim Diplomasisi. Uluslararası Değişim Programları Ekseninde2021Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeNobelÖZEL MELTEMDijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim2021Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeLiteratürk AkademiaKARAKAŞ ONUR, ÖZEL MELTEMDijital İşletmecilik2022Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeNobelÖZEL MELTEMHandbook of Research on Global Perspectives on International Advertising2022Bilimsel KitapUluslararasıAMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİİngilizceIGI GlobalKROM İPEK, ÖZORAL BAŞAK, TAM MEHMET SİNAN, TOKER MEHMET CİHAN, ARTUNER ÖZDER CEREN GÜL, TÜZEL URALTAŞ KIVANÇ NAZLIM, GÜVEN TOKER NURDAN, VAROL ERDEM, Barrios Andres, ÇELİK VAROL MERVE, ÖZTÜRK RUKİYE GÜLAY, ERARSLAN İLKAY, Sezen Burcu, BAZARCI SELÇUK, KAYA YILDIRIM ECE NUR, ÇARBOĞA ONUR SERDAN, BABACAN KAZIM, ÖZEL MELTEM, KARAKAŞ ONUR, Dzamtoska-Zdravkovska Suzana, Haque Sabir, Yu Poshan, Mahendran Ramya, Liao Yuejia, Papp-Váry Árpád Ferenc, Kerti RékaA’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-102023Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeİksad YayıneviÖZEL MELTEMThe 2022 FIFA World Cup in Qatar Global and Local Perspectives2024Bilimsel KitapUluslararasıİNGİLTEREİngilizceRoutledgeÖZEL MELTEM
Makaleler
- Sürdürülebilir İlişkiler İçin Yumuşak Güç Unsurlarını Aile İletişim Dinamiklerine Entegre Etmek1.2025HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeSürdürülebilir İlişkiler İçin Yumuşak Güç Unsurlarını Aile İletişim Dinamiklerine Entegre Etmek2667-4246ÖZEL MELTEMhttp://ecider.cumhuriyet.edu.tr/tr/pub/issue/92820/1639556ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNDİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA KULLANIMI6.2013HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeTrakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergi2147-2483GÜMÜŞ SEFER, ÖZEL MELTEMhttp://iibfedergi.trakya.edu.tr/SOSYAL MEDYADA ANNELİĞİN EĞİTİM VE ETKİLEŞİM BOYUTU: INSTAGRAM ÜZERİNEBİR İNCELEME7.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeInternational Journal of Social Sciences and Education Research2149-5939YAZICI TÜLAY, ÖZEL MELTEMhttp://dergipark.gov.tr/download/article-file/3446112017 BAŞKANLIK SİSTEMİ REFERANDUMU SÜRECİNDE VİRAL REKLAM KULLANIMI6.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeIntermedia International e-journal2149-3669ÖZEL MELTEM,KARAKAŞ ONURhttp://intermedia.ticaret.edu.tr/index.php/intermedia/article/view/146/99Kurum İçi Sosyal Medya Uygulamaları ve Çalışan Katılımı İlişkisi Üzerine Bir Araştırma9.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeHalkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi2636-753XÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/hire/issue/39754/442500GELENEKSEL MEDYA VE SOSYAL MEDYADA YER BULAN TÜRKİYE-HOLLANDA KRİZİNİN PROPAGANDA ÇERÇEVESİNDE1.2018HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli DergisiSISÖZEL MELTEM,KARAKAŞ ONUR,DURMUŞ ABDULLAHhttps://dergipark.org.tr/en/pub/kurgu/issue/59639/859512MARKA İMAJI OLUŞTURMADA REKLAM VE SLOGANININ ROLÜ: BEŞİKTAŞ FUTBOL TAKIMI ÖRNEĞİ3.2018HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeMiddle Black Sea Journal of Communication Studies2587-1544ÖZEL MELTEM, AMCAOĞLU DİLEKhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/mbsjcs/issue/39552/397482Kültür emperyalizmi bağlamında Türkiye’de Cadılar Bayramı6.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceABMYO Dergisi1306-3375ÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/abmyoder/issue/51704Türkiye’nin uluslararası imajında yurttaş diplomasisinin rolü: Erasmus Değişim Programı özelinde Polonya örneği4.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeAbant Kültürel Araştırmalar Dergisi2528-9403KARLI İHSAN,ÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1081084Salgın Hastalıklar Bağlamında Markaların Instagram’da Kriz İletişimi: Vakko Örneği1.2020HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeInternational Balkan University1308-2140ÖZEL MELTEMhttp://dx.doi.org/10.7827/turkishstudies.45347EĞİTİM DİPLOMASİSİ BAĞLAMINDA ULUSLARARASI DEĞİŞİM PROGRAMLARI: ERASMUS+ PROGRAMI ÖRNEĞİ7.2021HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeTurkish Online Journal of Design Art and Communication2146-5193ÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1688139Corporate Sustainability Practices Of The European Commission In Higher Education7.2022HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceProfessional Studies: Theory and Practice2424-5321ÖZEL MELTEMhttps://svako.lt/uploads/svk-professional-studies-2022-10-25-66-75.pdfFinlandiya da Medya ve Bilgi Okuryazarlığı Eğitiminde Ulusal Politikalar5.2022HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeTAM Akademi Dergisi2822-4493ÖZEL MELTEMhttp://dx.doi.org/10.58239/tamde.2022.01.001.xCommissioned Book Review: Bülent Aras, Turkey’s State Crisis: Institutions, Reform and Conflict7.2022HakemliKitap KritiğiUluslararasıİngilizceSAGE Publications1478-9299ÖZEL MELTEMhttp://dx.doi.org/10.1177/14789299221108580World Cup in Qatar as a Sports Diplomacy Instrument7.2023HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Review of Social Sciences2309-0081ÖZEL MELTEMhttps://irss.academyirmbr.com/paper_details.php?id=1230COVİD-19 PANDEMİSİ DÖNEMİNDE KARŞILIKLI ANLAYIŞ BAĞLAMINDA DEĞİŞİM DİPLOMASİSİ8.2023HakemliÖzgün MakaleUlusalİngilizceAdıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi1308-9196ÖZEL MELTEMhttp://dx.doi.org/10.14520/adyusbd.1287749Qatar Airways–FC Barcelona sponsorship deal: a catalyst of sports diplomacy?4.2024HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Sports Marketing and Sponsorship1464-6668ARAS BÜLENT,ÖZEL MELTEMhttps://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJSMS-09-2023-0192/full/htmlContributing to Gastrodiplomacy through Culinary Experience: A Cooking Event in Spain10.2024HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeİstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi2148-4287ÖZEL MELTEM,FİLİZ ŞEYMAhttp://dx.doi.org/10.17336/igusbd.1322719Decoding the Green Narrative: Exploring the Interplay between Media Literacy and Consumer Perceptions of Greenwashing3.2025HakemliÖzgün MakaleUlusalİngilizceAbant Sosyal Bilimler Dergisi2757-9425ÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/asbi/issue/90625/1585796Between Headlines and Diplomacy: Crisis Communication Analysis of the Fenerbahçe-Galatasaray Super Cup Final Repercussions12.2024HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceKastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi2667-727XÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/en/pub/kiad/article/1443150
Atıflar
- ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNDİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA KULLANIMIMAKALE6.32025-05-21 20:37:40ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİNDİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA KULLANIMIUluslararasıTürkçeTrakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergi2147-2483GÜMÜŞ SEFER, ÖZEL MELTEMhttp://iibfedergi.trakya.edu.tr/2017 BAŞKANLIK SİSTEMİ REFERANDUMU SÜRECİNDE VİRAL REKLAM KULLANIMIMAKALE4.82025-05-21 20:35:222017 BAŞKANLIK SİSTEMİ REFERANDUMU SÜRECİNDE VİRAL REKLAM KULLANIMIUluslararasıTürkçeIntermedia International e-journal2149-3669ÖZEL MELTEM,KARAKAŞ ONURhttp://intermedia.ticaret.edu.tr/index.php/intermedia/article/view/146/99Türkiye’nin uluslararası imajında yurttaş diplomasisinin rolü: Erasmus Değişim Programı özelinde Polonya örneğiMAKALE4.82025-05-21 20:32:32Türkiye’nin uluslararası imajında yurttaş diplomasisinin rolü: Erasmus Değişim Programı özelinde Polonya örneğiUluslararasıTürkçeAbant Kültürel Araştırmalar Dergisi2528-9403KARLI İHSAN,ÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1081084Kurum İçi Sosyal Medya Uygulamaları ve Çalışan Katılımı İlişkisi Üzerine Bir AraştırmaMAKALE7.52025-05-21 20:34:58Kurum İçi Sosyal Medya Uygulamaları ve Çalışan Katılımı İlişkisi Üzerine Bir AraştırmaUluslararasıTürkçeHalkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi2636-753XÖZEL MELTEMhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/hire/issue/39754/442500Salgın Hastalıklar Bağlamında Markaların Instagram’da Kriz İletişimi: Vakko ÖrneğiMAKALE62025-05-21 20:32:03Salgın Hastalıklar Bağlamında Markaların Instagram’da Kriz İletişimi: Vakko ÖrneğiUlusalTürkçeInternational Balkan University1308-2140ÖZEL MELTEM