Bildiriler
- 2024 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ08.05.2025 - 08.05.2025Özet bildiriUluslararasıTürkçeASES IX. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESSEROL HÜSEYİN2024 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Okuryazarlık Becerilerinin 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabına Yansımaları15.05.2025 - 15.05.2025Özet bildiriUluslararasıTürkçe13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi SempozyumuEROL HÜSEYİN,Duymaz NurselSosyal Bilgiler Derslerinde Öğrencilerin Motivasyonlarını Arttırmaya Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi05.05.2016 - 05.05.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçeII. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler SempozyumuEROL HÜSEYİN,KEÇE MURATOrtaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Tarih Konularına İlişkin Görüşleri11.04.2018 - 11.04.2018Tam metin bildiriUluslararasıTürkçeVII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER SEMPOZYUMUEROL HÜSEYİNhttp://usbes2018.ahievran.edu.tr/Ortaokul Öğrencilerinin Yer-Yön Bulma ve Harita Okuryazarlık Becerilerine İlişkin Bir Değerlendirme04.05.2017 - 04.05.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçeVI. Uluslararası Sosyal Bilgiler SempozyumuEROL HÜSEYİNOrtaokul Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Disiplinlerarası Açıdan İncelenmesi18.05.2017 - 18.05.2017Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceII. Uluslararası Sosyal Bilimler SempozyumuEROL HÜSEYİNYeni 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Değerlendirilmesi: Öğrenme Alanları, Kazanımlar ve Beceriler26.10.2017 - 26.10.2017Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceIII. Uluslararası Sosyal Bilimler SempozyumuEROL HÜSEYİNOrtaokul Öğrencilerinin Paralel ve Meridyen Kavramlarına İlişkin Zihinsel Modelleri28.04.2016 - 28.04.2016Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceV. Uluslararası Sosyal Bilgiler SempozyumuEROL HÜSEYİN,ÇATAK MUZAFFER,kaya mehmet fatihhttp://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/1018Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Duyuşsal Önyargıları28.04.2016 - 28.04.2016Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceV. Uluslararası Sosyal Bilgiler SempozyumuÇATAK MUZAFFER,kaya mehmet fatih,EROL HÜSEYİNhttp://acikerisim.pau.edu.tr:8080/xmlui/handle/11499/1018Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Benimsedikleri Yaklaşımların Belirlenmesi28.04.2016 - 28.04.2016Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Sempozyumukaya mehmet fatih,EROL HÜSEYİN,ÇATAK MUZAFFERSosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi13.10.2016 - 13.10.2016Tam metin bildiriUluslararasıİngilizceI. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ElazığEROL HÜSEYİN,ÇATAK MUZAFFERhttps://asoscongress.com/2016/Social Studies Teachers' Opinions On The Exclusion Of Citizen And Human Rights Education Course From The Curriculum Of The 8th Grade31.05.2016 - 31.05.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçe3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları KongresiEROL HÜSEYİN
Editörlükler
- Sosyal bilgiler Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar II2024KitapUluslararasıTürkçeEditörEğitim YayıneviEROL HÜSEYİNEğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XXII2023KitapUluslararasıTürkçeEditörEğitim YayıneviEROL HÜSEYİNEğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XVII2023KitapUluslararasıTürkçeEditörEğitim YayıneviEROL HÜSEYİNAdıyaman Araştırmaları -1-2021KitapUluslararasıTürkçeEditörSonçağ AkademiEROL HÜSEYİN, KARACAN OSMAN
Kitaplar
- Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar II2024Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeEğitim YayıneviEROL HÜSEYİNEğitim & Bilim 2024 III2024Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeEfe Akademi YayınlarıEROL HÜSEYİNEğitim Programları ve Öğretim2024Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeYaz YayınlarıEROL HÜSEYİNEğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmaları XIV2022Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeEğitim YayıneviEROL HÜSEYİNEğitim bilimleri Çalışmaları2022Bilimsel KitapUluslararasıFRANSATürkçeLivre De LyonEROL HÜSEYİNGüncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları VI2022Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeAkademisyen YayıneviEROL HÜSEYİNEğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar - I2022Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeSerüven YayıneviEROL HÜSEYİNOrtaokul Öğrencilerinin Coğrafya Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi2020Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeSonÇağ AkademiEROL HÜSEYİNŞEHRİMİZ ADIYAMAN2020Ders KitabıUlusalTÜRKİYETürkçeMilli Eğitim BakanlığıEROL HÜSEYİN, Erdinç Alper Gaffari, Çınar Hasan, GÜNDÜZ Hüseyin Erkan, KURNAZ Kadir, YILDIZ YusufOsmanlıdan Cumhuriyet’e Toplum ve Eğitim2020Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeSonÇağ AkademiEROL HÜSEYİNEğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler2021Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeGece KitaplığıEROL HÜSEYİN
Makaleler
- Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Çizme Becerileri3.2019HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeKastamonu Eğitim Dergisi1300-8811EROL HÜSEYİNhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/kefdergiOrtaokul Öğrencilerinin Harita Okuryazarlık Becerilerine İlişkin Bir Değerlendirme12.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeAnadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi2146-4014EROL HÜSEYİNhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ajesi8th-Grade Students’ Positioning Skills on The Map8.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceEurasian Journal of Educational Research1397-597XEROL HÜSEYİNhttp://ejer.com.tr/tr/arsiv/2020-sayi-88Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı (TEOG) T.C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Sınav Sorularının Öğrenci Çalışma Kitabıyla İlişkisi Açısından Bir İnceleme6.2015HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeTurkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic1308-2140EROL HÜSEYİNhttp://www.turkishstudies.net/turkishstudies?mod=tammetinmakaleadi=makaleurl=1893481695_34ErolHC3BCseyin-egt-607-628.pdfkey=18817Demokrasinin Temel İlkeleri Açısından Ortaokul 5., 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarının İncelenmesi10.2015HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic1308-2140EROL HÜSEYİNhttp://www.turkishstudies.net/turkishstudies?mod=tammetinmakaleadi=makaleurl=616114946_16ErolHC3BCseyin-sos-311-322.pdfkey=18888Ortaokul Öğrencilerinin Coğrafya Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi12.2015HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic1308-2140EROL HÜSEYİN,YAZICI HAKKIhttp://www.turkishstudies.net/turkishstudies?mod=tammetinmakaleadi=makaleurl=1757410499_23ErolHuseyin-egt-401-438.pdfkey=18886İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Toprak ve Toprağın Korunmasının Yeri1.2011HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeKuramsal Eğitimbilim Dergisi1308-1659KOCA NUSRET,EROL HÜSEYİNhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akukeg/issue/29343/314009İlköğretim 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Programındaki Kazanımların Taksonomik Açıdan Değerlendirilmesi1.2012HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeKuramsal Eğitimbilim Dergisi1308-1659GAZEL AHMET ALİ,EROL HÜSEYİNhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akukeg/issue/29345/314031TEOG Sınavında “T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi” İle İlgili Sorulan Sorular Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri1.2016HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeElektronik Sosyal Bilimler Dergisi1304-0278EROL HÜSEYİNhttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpFeU9EZ3dNQT09/teog-sinavinda-t-c-inkilap-tarihi-ve-ataturkculuk-dersi-ile-ilgili-sorulan-sorular-hakkinda-sosyal-bilgiler-ogretmenlerinin-gorusleriOrtaokul 5.,6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Programı ve Ders Kitaplarının Coğrafya Okuryazarlığı Açısından Değerlendirilmesi1.2016HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeAdıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi1308-9196EROL HÜSEYİNhttps://dergipark.org.tr/tr/pub/adyusbd/issue/27004/283868Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Dersinin Ortaokul Öğretim Programından Çıkarılmasına İlişkin Bir Değerlendirme1.2018HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeDiyalektolog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi2146-4219EROL HÜSEYİNhttps://diyalektolog.com/index.jsp?mod=tammetin&makaleadi=&makaleurl=1626646572_A.pdf&key=37190An investigation into social studies curriculum and course books in the context of women's and children's rights4.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceAfrican Educational Research Journal2354-2160EROL HÜSEYİNhttp://www.netjournals.org/aer_current.htmlA Review of Social Studies Course Books Regarding Digital Literacy and Media Literacy4.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Higher Education1927-6052EROL HÜSEYİNhttp://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijhe/issue/view/1005Reflections on the 21st Century Skills into the Curriculum of Social Studies Course4.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Education & Literacy Studies2202-9478EROL HÜSEYİNhttps://www.journals.aiac.org.au/index.php/IJELS/issue/view/267Views of Social Studies Teachers on E-Learning5.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Education Studies1913-9039 E- ISSN1913-9020EROL HÜSEYİNhttp://dx.doi.org/10.5539/ies.v14n6p827.Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenci Çalışma Kitabının İşlevselliğine Yönelik Bir Değerlendirme12.2017HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizcePegem Eğitim ve Öğretim Dergisi2146-0655EROL HÜSEYİNhttp://www.pegegog.net/index.php/pegegog/article/view/pegegog.2017.001Yetişkinlerin Coğrafya Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi, “Adıyaman Örneği”10.2015HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeInternational Journal of Social Science2148-4163EROL HÜSEYİNhttp://www.jasstudies.com/index.jsp?mod=tammetinmakaleadi=makaleurl=1064878803_29-Dr.20HC3BCseyin20EROL.pdfkey=27550
Atıflar
- Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Çizme BecerileriMAKALE4.52022-01-01 11:49:31Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Harita Çizme BecerileriUluslararasıTürkçeKastamonu Eğitim Dergisi1300-8811EROL HÜSEYİN