İşlem Yapılıyor.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Akademik Bilgi Yönetim Sistemi

Bildiriler

  • Kahoot ile yürütülen quiz etkinliklerinde gözlenen değişimler
    02.05.2018 - 02.05.2018
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
    ORHAN GÖKSÜN DERYA,GÜRSOY GÜLDEN
  • Fen Eğitiminde Dijital Öyküleme Yöntemi Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
    08.06.2023 - 08.06.2023
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
    GÜRSOY GÜLDEN, AKTAŞ HATİCE BÜŞRA
  • Liseye Giriş Sistemi (LGS) Fen Bilimleri Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisinin Bilişsel Süreç Boyutuna Göre İncelenmesi
    08.06.2023 - 08.06.2023
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    Xth International Eurasian Educational Research Congress
    AVCİ ELİF, KESER GONCA, GÜRSOY GÜLDEN
  • FEN EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN YAPILAN TEZLERİN SİSTEMATİK DERLEMESİ
    24.11.2022 - 24.11.2022
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS
    GÜRSOY GÜLDEN, TAYSİ VELİ
  • Bilim Merkezi Gezisinin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bağlılıklarına Etkisi
    19.05.2021 - 19.05.2021
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)
    GÜRSOY GÜLDEN, ÇİNİCİ AYHAN
  • Bilim Şenliği Etkinliğinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalığına Etkisi
    19.06.2019 - 19.06.2019
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
    GÜRSOY GÜLDEN,ÇİNİCİ AYHAN
  • Vee Diyagramı Poster Kavram Haritaları İle Desteklenmiş Laboratuar Dersi Öğretiminin Öğrencilerin Laboratuvarına İlişkin Tutumlarına ve Görüşlerine Etkisi
    27.06.2012 - 27.06.2012
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
    GÜRSOY GÜLDEN
  • Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Yeterlilik Algıları Adıyaman ili Örneği
    27.06.2012 - 27.06.2012
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
    GÜRSOY GÜLDEN, EKMEKCİ SERVET
  • Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine İlişkin Öz Güvenlerinin Belirlenmesi
    27.06.2012 - 27.06.2012
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
    SARIKAYA MUSTAFA,KAYA VOLKAN HASAN,GÜRSOY GÜLDEN,Ay İLHAN,DOĞAN ALEV
  • Aday öğretmen yetiştirme sürecine ilişkin görüşlerin değerlendirilmesi üzerine boylamsal bir çalışma: Görev öncesi ve sonrası
    26.10.2017 - 26.10.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (ASOS CONGRESS)
    TURAN ÖZPOLAT ESEN,GÜRSOY GÜLDEN
  • Investıgatıon Of Prospectıve Scıence Teachers Technologıcal Pedagogıcal Content Knowledge The Case Of Envıromental Problems And Theır Effects
    14.02.2010 - 14.02.2010
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu
    ÖZDEN MUSTAFA, GÜRSOY GÜLDEN, EKMEKCİ SERVET
  • Öğretmenlerin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Eğitimİhtiyaçlarının Belirlenmesi
    11.10.2018 - 11.10.2018
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    6th International Congress on Curriculum and Instruction
    GÜRSOY GÜLDEN,TURAN ÖZPOLAT ESEN
  • Öğretmen adaylarının performans görevi uygulamalarında bilişim etik kurallarına uyma durumlarının incelenmesi.
    11.10.2018 - 11.10.2018
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK)
    TURAN ÖZPOLAT ESEN,GÜRSOY GÜLDEN
  • Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine İlişkin Pedagojik Alan Bilgileri İle Öz Yeterlilik İnanç Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
    01.10.2009 - 01.10.2009
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
    ÖZDEN MUSTAFA, GÜRSOY GÜLDEN, EKMEKCİ SERVET
  • DEVELOPMENT OF AN ATTITUDE SCALE TO ASSESS TEACHERS’xx ATTITUDES TOWARDEDUCATIONAL INFORMATION NETWORK (EBA)
    18.05.2017 - 18.05.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
    UĞURLU BURCU,GÜRSOY GÜLDEN
  • Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Test Geliştirme Becerilerinin Belirlenmesi
    11.09.2014 - 11.09.2014
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    XI. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
    GÜRSOY GÜLDEN,ÇİNİCİ AYHAN,AYDOĞDU MUSTAFA
  • Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bilgi Iletişim Teknolojileri Kullanma Durumları İle Temel Teknoloji Yeterlilikleri Arasındaki Ilişkinin Incelenmesi
    26.04.2010 - 26.04.2010
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    10 th International Educational Technology Conference
    AÇIKGÜL FIRAT ESRA, GÜRSOY GÜLDEN, ÖZDEN MUSTAFA
  • Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerini Kullanmalarına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
    14.11.2010 - 14.11.2010
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    International Conference on New Trends in Education and Their Implications "In honor of Prof. Dr. Özcan Demirel in his 50th year of service in Education”
    TORUN FATMA, GÜRSOY GÜLDEN, DURAN HACİ
  • How Is Pedagogical Content Knowledge Different for 3rd Grade versus 4th Grade Primary Student Teachers The Case Of Teaching Physical and Chemical Change
    30.08.2009 - 30.08.2009
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    European Science Education Research Association (ESERA) Conference
    ÖZDEN MUSTAFA,EKMEKÇİ SERVET,GÜRSOY GÜLDEN
  • Bilim Şenliği Etkinliğinin Katılımcı Görüşlerine GöreDeğerlendirilmesi
    13.12.2019 - 13.12.2019
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019)
    GÜRSOY GÜLDEN,ÖZYAŞAR AYCAN
  • 360 DEGREE FEEDBACK: A HOLISTIC APPROACH TO THE INTERACTION OF SELF, PEER, AND TEACHER ASSESSMENT IN A COLLABORATIVE LEARNING PROCESS
    18.05.2017 - 18.05.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    International Conference on Education in Mathematics, Science Technology
    AKGÜN ABUZER,DURUK ÜMİT,GÜRSOY GÜLDEN,KILIÇ BETÜL
  • V-DİYAGRAMI UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE LABORATUARA İLİŞKİN TUTUMLARINA ETKİSİ
    05.07.2011 - 05.07.2011
    Özet bildiri
    Ulusal
    Türkçe
    II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
    ÖZDEN MUSTAFA,GÜRSOY GÜLDEN,AÇIKGÜL FIRAT ESRA
  • Mentor and Peer Feed Back on Micro Teaching As a Tool for Enhancing of Pre Service Teachers Teaching Practices
    27.02.2014 - 27.02.2014
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    18th International Conference on Education
    ÇİNİCİ AYHAN,ÖZDEN MUSTAFA,DURUK ÜMİT,GÜRSOY GÜLDEN
  • Alan ile ilişkilendirilmiş uygulamalı ölçme ve değerlendirme dersinin öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme okuryazarlık düzeylerine tutumlarına ve alan bilgilerine etkisi
    27.10.2016 - 27.10.2016
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    4. Uluslararası Eğitim PRogramları ve Öğretim Kongreesi
    GÜRSOY GÜLDEN,AYDOĞDU MUSTAFA
  • Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Yansımaları
    26.10.2017 - 26.10.2017
    Özet bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    3.Uluslararası Sosyal BilimlerSempozyumu
    GÜRSOY GÜLDEN
  • Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüş Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    27.10.2016 - 27.10.2016
    Özet bildiri
    Uluslararası
    Türkçe
    4. Ulıuslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
    GÜRSOY GÜLDEN,TURAN ÖZPOLAT ESEN
  • Evaluatıng teachıng currıculum of 2012 psychology lesson from the poınt of varıous varıables
    06.02.2013 - 06.02.2013
    Tam metin bildiri
    Uluslararası
    İngilizce
    5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013
    BOZASLAN HASAN,GÜRSOY GÜLDEN,KANAR İSMAİL,İNAN OSMAN BATUR

Hakemlikler

  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
    2017
    Dergi
    Uluslararası
    TÜRKİYE
    Türkçe
    Route Educational Social Science
    1

Editörlükler

  • Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi (AUJES)
    2024
    Dergi
    Uluslararası
    İngilizce
    Editör
    Adıyaman Üniversitesi
    GÜRSOY GÜLDEN
  • Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar
    2022
    Kitap
    Uluslararası
    Türkçe
    Editör
    LIVRE DE LYON
    GÜRSOY GÜLDEN, YİĞİT MURAT
  • Innovative Approaches in Science Education
    2021
    Kitap
    Uluslararası
    İngilizce
    Editör
    LIVRE de LYON
    GÜRSOY GÜLDEN

Kitaplar

  • Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye
    2024
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    TÜRKİYE
    İngilizce
    PEGEM AKADEMİ
    DEMİRTAŞ SEVDA,GÜRSOY GÜLDEN
  • Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımları
    2022
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    FRANSA
    Türkçe
    LIVRE DE LYON
    AKTAŞ HATİCE BÜŞRA, GÜRSOY GÜLDEN
  • Innovative Approaches in Science Education
    2021
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    FRANSA
    İngilizce
    Livre de Lyon
    AKTAŞ HATİCE BÜŞRA, GÜRSOY GÜLDEN
  • “New Trends in Educational Sciences”
    2020
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    LİTVANYA
    İngilizce
    SRA Academic Publishing(Strategic Researches Academy)
    GÜRSOY GÜLDEN
  • Academic Studies in educational sciences
    2020
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    İngilizce
    Livre de Lyon
    GÜRSOY GÜLDEN
  • New Horizons in Eduational Sciences
    2019
    Bilimsel Kitap
    Uluslararası
    İngilizce
    Strategic Researches Academy
    GÜRSOY GÜLDEN

Makaleler

  • A longitudinal study on pre and post service views of teacher candidates on teacher candidate training program
    3.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
    2148-239X
    TURAN ÖZPOLAT ESEN,GÜRSOY GÜLDEN
  • LGS Fen Bilimleri Soruları ile Fen Bilimleri Öğretim Programında Yer Alan Kazanımların YBT Basamaklarına Göre Uyum Durumu
    6.2024
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
    2458-9012
    AVCİ ELİF,KESER GONCA,GÜRSOY GÜLDEN
  • The Effect of Digital Storytelling on Secondary School Students' Perception of Environmental Behaviour and Affective Dispositions
    9.2024
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    BASE FOR ELECTRONIC EDUCATIONAL SCIENCES
    2718-0107
    GÜRSOY GÜLDEN,DEMİRTAŞ SEVDA
  • Fen Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamına İlişkin Yapılan Tezlerin Sistematik Derlemesi
    6.2023
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi (Journal of Research in Informal Environments)
    2564-7237
    YILDIRIM POLAT Sinem Nur, GÜRSOY GÜLDEN
  • Digital Storytelling in Science Teacher Education: Evaluation of Digital Stories
    6.2022
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Science Education International
    2077-2327
    ORHAN GÖKSÜN DERYA, GÜRSOY GÜLDEN
  • Flipped learning: As a solution for course duration
    7.2021
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    COMPUTER APPLICATIONS IN ENGINEERING EDUCATION
    1099-0542
    GÜRSOY GÜLDEN,ORHAN GÖKSÜN DERYA
  • Digital Storytelling: Developing 21st Century Skills in Science Education
    1.2021
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    European Journal of Educational Research
    2165-8714
    GÜRSOY GÜLDEN
  • EĞİTİM BİLİŞİM AĞI’NIN ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARILARINA ETKİSİ
    6.2021
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Anadolu Türk Eğitim Dergisi
    2867-5314
    UĞURLU BURCU, GÜRSOY GÜLDEN
  • Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Portfolyo Hazırlamanın Etkilerine İlişkin Görüşleri
    4.2014
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Route Educational and Social Science Journal
    2148-5518
    GÜRSOY GÜLDEN,ÇİNİCİ AYHAN,AKGÜN ABUZER
  • Ölçme ve Değerlendirme Okuryazarlığı:Kavramsal Bir Analiz
    6.2017
    Hakemli
    Derleme Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
    2146-7811
    GÜRSOY GÜLDEN
  • Effects of Content-Associated Applied Measurement and Evaluation Course
    4.2020
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Yuksekogretim Dergisi
    21467978
    GÜRSOY GÜLDEN,AYDOĞDU MUSTAFA
  • Student Teachers’ Views of Science Microteaching: Experiences,Abilities, and Reflective Feedback
    12.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    The International Journal of Research in Teacher Education
    1308-951X
    ÇİNİCİ AYHAN,EBENEZER Jazlin,GÜRSOY GÜLDEN
  • The experiences of pre-service science teachers in educationalcontent development using Web 2.0 tools
    10.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    Contemporary Educational Technology
    1309-517X
    GÜRSOY GÜLDEN,ORHAN GÖKSÜN DERYA
  • Professional Development Workshops: Determination and Fulfillment of Educational Requirements in Measurement-Evaluation
    10.2020
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    International Journal of Education and Literacy Studies
    202-9478
    GÜRSOY GÜLDEN,TURAN ÖZPOLAT ESEN
  • Aday öğretmen yetiştirme sürecine ilişkin görüş değerlendirme ölçeği geliştirme çalışması
    3.2017
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Diyalektolog Ulusal Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
    2146-4219
    GÜRSOY GÜLDEN,TURAN ÖZPOLAT ESEN
  • Bilim Şenliği Etkinliğinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalığına Etkisi
    12.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Journal of History School
    1308-5298
    GÜRSOY GÜLDEN,ÇİNİCİ AYHAN
  • Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
    1.2018
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Journal of Turkish Studies
    1308-2140
    GÜRSOY GÜLDEN
  • Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirmeye İlişkin Yeterlik Algıları ve Görüşleri
    7.2015
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    Türkçe
    Route Educational and Social Science Journal
    2148-5518
    GÜRSOY GÜLDEN,SERVET EKMEKÇİ
  • Eğitim Bilişim Ağı Tutum Ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
    .2018
    Hakemli
    Özgün Makale
    Ulusal
    Türkçe
    Educational Technology Theory and Practice
    2147-1908
    GÜRSOY GÜLDEN,UĞURLU BURCU
  • Comparing success and engagement in gamified learning experiences via Kahoot and Quizizz
    7.2019
    Hakemli
    Özgün Makale
    Uluslararası
    İngilizce
    COMPUTERS EDUCATION
    0360-1315
    ORHAN GÖKSÜN DERYA,GÜRSOY GÜLDEN

Ödüller

  • Yayın teşvik Ödülü
    Yayın Teşvik Ödülü

    Yurtiçi kurum ve kuruluşlarından alınan bilim ödülü

    TÜBİTAK

    1/2

Atıflar

  • BİLDİRİ

    1.2
    2021-02-25 10:27:18
  • BİLDİRİ

    1.2
    2021-02-25 10:27:09
  • BİLDİRİ
    2021-02-25 00:12:19
  • BİLDİRİ

    1.2
    2019-11-20 11:56:36

Oluşturulma07 Aralık 2012 12:10
Görüntülenme1277