Bildiriler
- Toplumsal Vicdanın Geliştirilmesi Bağlamında İlkokul Ders Kitaplarının İncelenmesi16.09.2020 - 16.09.2020Özet bildiriUluslararasıTürkçeInternational Pegem Conference on EducationKARADAĞ YILMAZ RUHAN,YEGANEH EMİRTÜRKİYE’DE SINIF ÖĞRETMENİ YETİŞTİRİLMESİ: KÖY ENSTİTÜLERİ MODELİ11.05.2016 - 11.05.2016Özet bildiriUluslararasıTürkçe15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETM ENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2016)YEGANEH EMİR,KORKMAZ İSA,ALICI FATMAhttp://usos2016.com/usos2016-bildiri-ozet-kitabi.pdfSINIFINDA TAM ZAMANLI KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ BULUNAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİNDESTEK EĞİTİM ODASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (KONYA ÖRNEĞİ)17.04.2019 - 17.04.2019Özet bildiriUluslararasıTürkçeINTERNATIONAL HUMAN and CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTUREYEGANEH EMİR,KOÇBEKER EİD BEYHAN NAZLI,GÜRHAN ETHEM,POLAT AYŞEGÜLhttps://books.incescongress.com/publication-insan-ve-medeniyet-kongresi-abstracts-book-24.htmlSINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YARATICI DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ29.10.2019 - 29.10.2019Tam metin bildiriUluslararasıTürkçeNTERNATIONAL CONGRESS of SCIENCE CULTURE and EDUCATION (INCES)POLAT HÜSEYİN,YEGANEH EMİRhttps://books.incescongress.com/publication-inces-2019-full-text-book-31.htmlİlkokul 1,2 ve 3. Sınıf HayatBilgisi Dersi 2015 Öğretim Programı ve 2017 Taslak Öğretim ProgramınınKarşılaştırılması08.05.2017 - 08.05.2017Özet bildiriUluslararasıTürkçe16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017)KORKMAZ İSA,YEGANEH EMİR,KORKMAZ EMİNE
Kitaplar
- Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi ''Özel Eğitim ve Kaynaştırma/Bütünleştirme Sınıfları İçin''2021Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeEğiten KitapAŞIKCAN MEHMET, YEGANEH EMİRAkademik Araştırmalar 20212021Bilimsel KitapUluslararasıTÜRKİYETürkçeÇizgi KitabeviYEGANEH EMİR, AŞIKCAN MEHMET2020 IPCEDU E-KİTAP2020Bilimsel KitapUluslararasıTürkçePegem AkademiKARADAĞ YILMAZ RUHAN,YEGANEH EMİREtkinlik Örnekleriyle İlk Okuma ve Yazma Öğretimi2021Bilimsel KitapUlusalTÜRKİYETürkçeVizetekKARADAĞ YILMAZ RUHAN, YEGANEH EMİR
Makaleler
- Türkiye ve İran İkinci Sınıf Ana Dil Ders Kitaplarının Tasarım Açısından Karşılaştırılması12.2021HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeSosyolojik Düşün2587-2699AŞIKCAN MEHMET, YEGANEH EMİRhttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2128833COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ VE VELİLERE YANSIMALARI12.2020HakemliÖzgün MakaleUluslararasıTürkçeScientific Journal VİRTUS2415-3133ÇİFTÇİ SABAHATTİN, TEMEL MERVE, YEGANEH EMİR, SARI BÜŞRA, SOYDEMİR BOR SÜMEYYEhttp://conference-ukraine.com.ua/ru/newz/n-24/Who and How Do I Include? A Case Study on Teachers’ Inclusive Education Practices1.2021HakemliÖzgün MakaleUluslararasıİngilizceInternational Journal of Progressive EducationISSN-1554-5210KARADAĞ YILMAZ RUHAN, YEGANEH EMİRhttps://eric.ed.gov/?id=EJ1293337Türkiye ve İran Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi8.2020HakemliÖzgün MakaleUlusalTürkçeDiyalektolog Ulusal Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi2146-4219KARADAĞ YILMAZ RUHAN,YEGANEH EMİRhttps://diyalektolog.com/?mod=tammetinmakaleadi=makaleurl=96444c48-6f73-4766-a353-37a558d5bf49.pdfkey=45075
Atıflar
- COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ VE VELİLERE YANSIMALARIMAKALE2022-01-06 16:21:52COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNİN ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ VE VELİLERE YANSIMALARIUluslararasıTürkçeScientific Journal VİRTUS2415-3133ÇİFTÇİ SABAHATTİN, TEMEL MERVE, YEGANEH EMİR, SARI BÜŞRA, SOYDEMİR BOR SÜMEYYE